четвер, 18 травня 2023 р.

Тиждень безпеки дорожнього руху

До цієї важливої події представлено інформаційну викладку "Дорожні правила вивчай - і у біду не потрапляй!"

17 травня відбулась година безпеки "Я-зразковий пішохід!"

Метою проведення Тижнів безпеки дорожнього руху є привернення уваги суспільства до проблеми травматизму та смертності на дорогах, а найголовніше – пошук шляхів вирішення цієї проблеми. У світі в дорожньо-транспортних пригодах щорічно гине понад 1,25 млн. осіб та біля 50 млн. осіб отримують травми. Рівень дорожньо-транспортних пригод та їх наслідків в Україні найгірший серед країн Європи. Щороку на автошляхах України гине понад 4000 осіб та більш ніж 30000 людей отримують травми. ДТП є першою за поширеністю причиною смерті молоді у віці від 15 до 24 років та другою серед дітей у віці від 5 до 14 років.













З 15 до 21 травня 2023 року в Україні триває перший етап щорічного Тижня безпеки дорожнього руху «Безпека на дорогах в умовах воєнного стану», який відбувається відповідно до Плану заходів на 2023 рік із реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Міністерство освіти і науки України рекомендує органам управління у сфері освіти та керівникам закладів загальної середньої освіти проводити організаційні заходи, що спрямовані на запобігання дитячого дорожньо-транспортного травматизму.


Я проспект перетинаю,
Зовсім я не поспішаю.
І машини всі мені
Абсолютно не страшні.
Переходом довгим йду я,
Так поважно я крокую.


Можна йти сміливо тут —
Вільний шлях, безпечна путь.
Не турбуйтеся даремно,
Я — зразковий пішохід.
Знаю я, найкращий, певно, –
Цей підземний перехід 
(з сайту https://mamabook.com.ua)

Молоде покоління за безпеку дорожнього руху!

Немає коментарів:

Дописати коментар