пʼятницю, 20 серпня 2021 р.

Патріотичне спілкування у бібліотеці

З нагоди свят Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України 20 серпня відбулись патріотична година "Державний Прапор, наче вільний птах, нас надихає до нових звитяг!" та година спілкування "Україна чарівна, і єдина в нас вона!".













Користувачів ознайомлено з історією встановлення державних свят, спадкоємністю державотворчих традицій України.
Діти - майбутнє України! Їм пишатися основоположними цінностями українців - Свободою і Гідністю!











УКРАЇНА - ЦЕ ТИ
 
Моє ім’я — Батьківщина,
Лелеки легке крило.
Моє ім’я — Україна
І сонечка тепло.
Моє ім’я — Вишиванка,
Я — хрестик на полотні.
Моє ім’я — синє небо,
Я — сонях малий під ним.
 
Татові слова: Україна — це я!
Мамині пісні: Україна — це ти!

Моє ім’я — Степ широкий,
Моє ім’я — Хліба смак,
Останній шкільний дзвіночок,
Над сивим Дніпром туман.
Моє ім’я — то Надія,
Моє ім’я — то Любов,
Моє ім’я — чиста Мрія
І віра, що з нами Бог!
 
Татові слова: Україна — це я!
Мамині пісні: Україна — це ти!



Моє ім’я — Колискова...
Моє ім’я — то є Воля...
Моє ім’я — то Родина...
Моє ім’я — добре Слово,
Що збереже цей світ!
 
Татові слова: Україна — це я!
Мамині пісні: Україна — це ти!

Слова: Тіна Кароль, Микола Бровченко
Музика: Тіна Кароль



Україна — це ти!..

Немає коментарів:

Дописати коментар