четвер, 8 липня 2021 р.

ДЕНЬ РОДИНИ

8 липня - День родини. В цей день у бібліотеці наші відвідувачі читали вірші про родину, батьків, Батьківщину, відбулися коментовані читання "Хай квітне славна Україна - рід, родовід, сім'я, родина".

Звучала поезія Т. Шевченка "Садок вишневий...", В.Симоненка "Матері", Д. Павличка "Родина",  Г. Бойка "Для мами", М. Вінграновського "Перша колискова", Б.Лепкого "Батько й мати", Л.Українки "Як дитиною бувало", М. Підгірянки "Українка я маленька", О.Пчілки "Мама і донька", Н. Чемериса "Що таке сім'я", І.Драча "Балада роду" та інших українських поетів.

 



 

  

        

Ми, українці, нація прадавня, 
На цій Землі - багато тисяч літ.
Культурою й традиціями славна, 
І багатющий в нас духовний світ.
В нас звичаї свої, неписані закони,
По них пізнає українця вся земля.
Своє світосприймання й заборони, 
Як і свої ліси, річки й поля...
Свої казки, легенди і повір'я,
Дотепні жарти і слова ясні,
Своя хатина біла і подвір'я,
І неповторні, трепетні пісні.
                                    Надія Красоткіна

Немає коментарів:

Дописати коментар