четвер, 9 липня 2020 р.

День родини

8 липня в Україні відзначається День родини. Свято це присвячене сім'ї, любові, та вірності. Воно пов'язане з Днем святих Петра і Февронії, які вважаються покровителями сім'ї в православ'ї. 

День родини стали відзначати в нашій країні з 2012 року. Святкування цього дня має щорічний характер і встановлено на 8 липня. (Указ Президента України №1209/2011 "Про відзначення в Україні деяких дат і професійних свят"). 














Для  читачів бібліотека презентувала книжкову виставку "У дружній родині усі ми щасливі"














Не знаю, чи мені удасться
Вам розказати, що є щастя.
Для мене щастя - коли знаю,
Що всі веселі і здорові.
І коли з мамою гортаю
Надвечір книги кольорові.
Коли ми боремося з братом -
І я, молодший, не здаюся,
Й коли мене лоскоче тато -
А я пручаюсь і сміюся.
Є щастя в тому, що я є -
Що я люблю життя своє.
І що уся моя родина -
В біді і в радості єдина.
(Савка М. Родинна абетка/намалював Штанко В. - Львів: ВСЛ, 2019) 

Немає коментарів:

Дописати коментар