пʼятницю, 6 березня 2020 р.

8 березня – Міжнародний день прав жінок і миру











З 2 по 10 березня 2020 року розгорнуто книжкову виставку-вшанування «Ода жінці» 

6 березня відбулись коментовані читання «Моя матуся схожа на весну!» (Подаруй мамі віршик). 





















Вітаймо дівчат, жінок, матусь квітами, гарними словами, теплими віршами, і найосновніше – гарними вчинками! 



Весна і мама 
... Якось я спитала у весни 
- Ти чому приходиш, поясни? 
І вона сказала прямо: 
- Поспішаю я на Свято мами! 

Поспішають квіти проростати, 
Поспішають журавлі вертати, 
Поспішає сонечко теплішать, 
Поспішають діти розумнішать. 

В Африці далекій пам’ятаю, 
Говорив мені премудрий слон, 
Що якби на світі мам не стало, 
То й весни на світі не було! 

Ще сказав: «Ви помічали, може – 
Кожна мама із весною схожа». 
І відкрив мені він таємницю, 
Що весна із мамою – сестриці … 
                                            Жиленко Ірина 

Немає коментарів:

Дописати коментар