четвер, 4 квітня 2019 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров`я

З 02.04.2019 до 09.04.2019 розгорнуто книжкову виставку "В майбутнє - здоровими!"
4 квітня відбулась година спілкування "Подорож в Країну Здоров`я".
Спілкувались про все, що приносить користь нашому здоров`ю: правильне харчування, заняття спортом, корисні звички, гарний настрій, дотримання правил гігієни тощо.










На рівні розуміння дитини поняття "здоров`я" звучить так: "У мене нічого не болить. Я бадьорий і веселий. Мені добре вдома і в школі. Мені хороше з друзями".










Якщо здоров'я твоє міцне (ти жвавий, маєш хороший апетит, охоче вчишся, добре спиш...) - ти щасливий у житті, і доля до тебе прихильна.










Ти можеш багато досягти у житті, якщо продовжуватимеш свій розумовий. культурний і фізичний розвиток.










Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар