четвер, 10 жовтня 2024 р.

10 жовтня-Всесвітній день психічного здоров'я

З 2 до 11 жовтня представлено інформаційну викладку-пораду "Ментальне здоров'я: як подбати про себе?"

Всесвітній день психічного здоров’я або День ментального здоров’я (World Mental Health Day) у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня. Цей день покликаний звернути увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини, обізнаністю про профілактику ментальних розладів, способи турботи про ментальне здоровʼя та для підтримки людей з подібними захворюваннями. Основна мета цього Дня – скоротити поширеність захворювань, пов’язаних з психічними розладами.
























Психічне здоров’я – це стан благополуччя, в якому особистість реалізує свої здібності, може протистояти життєвим викликам, особливо це актуально в такі складні воєнні часи. Цей день зосереджує нашу увагу на важливості щоденного піклування про свій психічний стан.

Окрім того, Всесвітній день ментального здоров’я спрямований на підтримку людей, які не страждають на серйозні відхилення з боку психіки, проте переживають скрутні часи та потребують сили волі й характеру, які б допомогли їм впоратися з будь-якими життєвими труднощами.

Дбаймо про психічне здоров’я!

Бережіть себе і своїх близьких!

Немає коментарів:

Дописати коментар