неділю, 9 липня 2017 р.

"Повіримо у себе!"

У бібліотеці - приємна несподіванка! До нас завітала вірний друг і активний читач Неклюдова Маша з сестричкою Варварою.
Дівчинка подарувала бібліотеці книгу "Повіримо у себе" (Київ, 2016, Видавничий центр "12") - це збірка поетичних і прозових творів учасників та переможців районних турів ХХV Київського міського фестивалю творчості дітей та молоді з функціональними обмеженнями "Повіримо у себе!".
Ця літературна збірка видана з нагоди ювілею фестивалю.
До неї увійшли твори учасників та переможців районних турів у номінації "Авторська поезія та проза" (діти та молодь з функціональними обмеженнями двох вікових категорій: "Діти" - до 18 років (включно), "Молодь" - від 19 до 35 років)
Організатори: Київський міський центр соціальних служб сім`ї, дітей та молоді, Районні в місті Києві центри соціальних служб сім`ї, дітей та молоді, центри соціальної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями.
Рік проведення ХХV фестивалю - 2016.
Мета проведення фестивалю: підтримка та розвиток творчих здібностей дітей та молоді з інвалідністю (від 100 - 250 осіб з кожного району міста Києва), у дев`яти номінаціях: вокально - хорова, хореографічна, інструментальна, авторська поезія та проза, образотворче, декоративно - ужиткове, виконавче, аудіовізуальне мистецтво, нерукотворне мистецтво.
Цей фестиваль став майданчинком змін ставлення до дітей та молоді з інвалідністю на краще.
Маша (16 років) теж стала учасником фестивалю у віковій категорії "Діти" до 18 років (включно).
Дівчинка навчається в спеціалізованій школі I - III ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260 Голосіївського району міста Києва. Має маленьку сестричку Варвару, у неї багато друзів, серед них і ми, працівники бібліотеки.
Весь вільний час Маша присвячує саморозвитку та спілкуавнню з близькими та друзями.
Вона завжди каже: "Поезія відроджує людину, вона дає новий подих і стимул до дива!".
Дівчинка бере активну участь у творчих акціях бібліотеки, маємо за честь бути одними з перших слухачів її поетичної творчості.
До збірки увійшли 2 вірші Марії - "З днем народження, діду!" та "Моє життя".
До речі, вірш "Моє життя" вже звучав у бібліотеці на літературному конкурсі (цикл творчих конкурсів "Тебе тут почують: Скринька читацьких листів", започаткованих бібліотекою.)


Моє життя

Осінь різнобарвна,
Осінь кольорова.
Ти мене приваблюєш
Знову, знову й знову.
Листя опадають,
Навесні з`являються.
Так і в моєму житті
Все весь час міняється.
То радію, то сумую,
То сиджу без діла і нудьгую.
А хіба ж так можна, треба?
Треба працювати,
Вчитись і займатись.
Кожен день шукати змогу,
Щоб над лінню взяти перемогу.
Я старанно вчуся,
І читаю, і мову вивчаю,
Цікаві афоризми полюбляю,
Залюбки в бібліотеку завітаю
І про лікувальну фізкультуру я не забуваю.




А ще дужче пам`ятаю про
Користь плавання та йоги,
Басейн відвідую,
Щоб зміцнити ноги.
Добрі люди за мене радіють
І допомогти мені воліють.
А рідні, мої рідні,
Мене люблять і голублять,
Переймаються, хвилюються,
І до моїх перемог готуються.
А я буду, буду, буду
Намагатись і старатись,
Щоб з успіхами зостатись.
Всі надії, мрії і бажання здійснити,
Щоб радісно, спокійно жити.
Неклюдова Марія


Тож запрошуємо усіх бажаючих ознайомитись і насолодитись різнобарвними емоціями, ритмами та стилями нашої талановитої молоді!

Принагідно колектив бібліотеки щиро вітає Неклюдову Марію, нашу "золоту" дитину,
з Днем народження, з 16 - ти річчям!
Бажаємо тобі, люба, міцного здоров`я, миру, натхнення, нових творчих здобутків, успіхів у навчанні, здійснення всіх мрій!

Хай серце зігрівається любов`ю,
Хай радує оточуючий світ!
Натхнення, щастя, радості, здоров`я,
Добробуту, кохання, довгих літ!



Немає коментарів:

Дописати коментар