понеділок, 29 вересня 2014 р.

Всеукраїнський день бібліотек.

У бібліотеці з 15.09.2014 по 30.09.2014 відбулися огляди книжкової виставки-привітання: 
"Премудросте земна, бібліотека!
Віват тобі, хранителько свята!"








Кожен торує власну дорогу до істини, та незаперечним є те, що для багатьох цей шлях пролягає через книгу.






Без книги не існувало б бібліотек.
Для бібліотеки книга - це найдорожчий скарб.
Саме бібліотеки є важливою ланкою, своєрідною творчою лабораторією, саме від її ресурсів і послуг залежить якість та зміст навчання, самоосвіти, наукових досліджень ...






Книга - це скарб, мудрість і досвід, ретельна праця і недоспані ночі, творча думка і презентація ідей.






Читаймо книги, і нехай, за словами Фоми Аквінського, думки, укладені в книгах, будуть нашим основним капіталом, а думки, які виникнуть у нас самих - процентами на нього!








Для мене книга – світло дня.
Для мене книга – зорі ночі...
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі...
Без книги я не проживу
Вже, як без вирію лелека...
Я і крізь вічність оживу
В отім святім: БІБЛІОТЕКА...
Для вас я книгою лишусь,
Словами, строфами, рядками,
У пам’ять віршами впишусь
І прози буйними грядками...
В енциклопедіях знайду
Для вас усі найкращі гасла
І з ними у серця прийду,
Щоб свічка помислу не згасла.
Бо книга – то свято дня,
Бо книга – то і зорі ночі...
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі...
П. Гоць








ЗІ СВЯТОМ!



Немає коментарів:

Дописати коментар