вівторок, 19 березня 2024 р.

Історико-літературна творча зустріч "Козацькі бувальщини" - З нагоди Національного тижня читання поезії та Тижня дитячого читання


19 березня відбулась яскрава зустріч з самобутнім дитячим письменником Павлом Браницьким.

Запрошений гість презентував читачам свою книжку «Козацькі бувальщини».




Письменник подає цікаві історичні факти у вигляді віршованої поеми "Козацькі бувальщини".
Це перша книга з циклу про козаччину.



«Козацькі бувальщини. Історичні поеми для дітей» присвячена мужнім козакам-лицарям Запорізької Січі. Бувальщини Павла Браницького, сина своєї землі, щирого патріота рідного краю – це сучасний поетичний погляд на січове братство.
Книга започатковує серію історичних поем, у яких автор акцентує увагу читача на найяскравіших епізодах української козацької минувшини.





























Поет дуже цікаво презентуєте свої твори через авторські пісні, відеоролики, театральні постановки.
Діти з цікавістю слухали про славетні козацькі часи, разом із Павлом Олександровичем пригадали історію козацького війська, гетьманів, що прославили Запорозьку Січ, козацьке бойове мистецтво, побут і звичаї.
Пісні у виконанні під гітару діти із задоволенням підтримали і виконували разом із автором. Павло Браницький-справжній Майстер художнього слова!





























Його поезія зачаровує, надихає, надає поштовху для творчого мислення
Книга "Козацькі бувальщини" задумана Павлом Браницьким як сімейна книга для читання з чудовими графічними малюнками, з одного боку, для розглядання дітьми і тексту-з іншого-для читання батьками.




















У такий спосіб можна прищепити любов до читання та історії.



Вірний син своєї землі говорить:

"Не запитуйте в мене – хто мати та батько мої.
Не запитуйте в мене – де дім мій та звідки я родом.
Почитайте, послухайте вірші мої і пісні.
Я завжди був і є козаком українського роду.

Моя мати - земля, де в пшениці волошки цвітуть,
Де у лузі вбралась в плаття біле червона калина.
Де в блакитному небі поволі лелеки пливуть
Де я є, - там повсюди моя Україна!


Батько мій - то величний, розлогий Дніпро,
Що тече крізь віки, через мрії, надії та долі.
І єднає джерела, протоки, річки та струмки.
У бажанні відчути смак волі безкрайнього моря.

І я в небі й у хвилях тих мандрів лечу і пливу.
І пишу знов і знов казки й пісні без краю та втоми.
А вірші Кобзаря тішать душу і серце мені.
І зовуть в Україну, в дитинство, до рідного дому..."













Бібліотека придбала чотири екземпляри книг для користувачів, тож читайте, насолоджуйтесь, досліджуйте!





Немає коментарів:

Дописати коментар