суботу, 9 березня 2019 р.

Шевченківські дні

З 1 до 11 березня 2019 року розгорнуто книжкову виставку-вшанування «Шевченкова вічність».
З 1 до 31 березня 2019 року представлено виставку художніх репродукцій «Мистецька спадщина Шевченка»
Також протягом березня представлена виставка творчих робіт учнів художньої школи № 9 «Бережімо пам’ять про Шевченка»
7 березня відбулась бесіда «Шевченко завжди сучасний!»




















Спілкуючись про життя і творчість великого Кобзаря, з впевненістю можна сказати: «Шевченко завжди сучасний!» 
Наші маленькі користувачі доводять, що знають і люблять творчість Шевченка. 





















Ми згадали життєвий і творчий шлях письменника, мотиви його творчості, читали поезію, спілкувались про його увіковічнення пам’яті, Національну премію України імені Тараса Шевченка … 
Тарас Григорович Шевченко – великий і вічний, невичерпний і нескінчений. Він росте і розвивається в часі, в історії. 






















Шевченко – завжди попереду! 
Його треба осягнути усім життям! 


«Мені однаково, чи буду 
Я жить в Україні, чи ні. 
Чи хтось згадає, чи забуде 
Мене в снігу на чужині —
Однаковісінько мені ...
... Та не однаково мені,
Як Україну злії люди
Присплять, лукаві, і в огні
Її, окраденую, збудять...
Ох, не однаково мені.»
                        Т. Г. Шевченко 

Немає коментарів:

Дописати коментар