суботу, 7 квітня 2018 р.

До Всесвітнього дня здоров`я

З 02 до 09 квітня 2018 року розгорнуто книжкову виставку "Молодь обирає здоров`я!"
6 квітня відбулась година спілкування "Головне - здоровим бути! Це потрібно всім збагнути!"
"Буде здоров`я - решта все додасться" - так звучить багатовікове спостереження.
Здоров'я - це справжнє багатство, наявність якого ми інколи ігноруємо.
Власне здоров'я дуже легко втратити.
Міжнародний день, спрямований на залучення широкої громадськості до цієї проблеми - Всесвітній день здоров`я - відзначається щорічно 7 квітня.





















Це свято увійшло в традицію з середини минулого століттяґ. коли було створено Всесвітню організацію охорони здоров`я - "ВООЗ".
Саме 7 - го квітня 1948 року було прийнято статут ВООЗ, тоді ж і виникла ідея проводити це міжнародне свято.
Профілактика та увага до власного здоров`я - основна мета в цей день акцій та заходів.
Здоров'я може мати дуже дорогу ціну.

Зичимо усім бути здоровими і життєрадісними!

Немає коментарів:

Дописати коментар