вівторок, 3 квітня 2018 р.

До Світлого свята Великодня - виставка дитячих творчих робіт (спільно з дитячою художньою школою №9)


З 26 березня до 16 квітня 2018 року представлено виставку творчих робіт учнів художньої школи №9 "Прилетів Великдень: писанок веселий візерунок - Воскресіння Божого дарунок!".


























Творчі роботи виконані на картоні, тканині, папері у техніках "колаж" та "вітраж".
Яскраві кольори, фантазія, духовний зміст, що вкладає дитина - все це наповнює душу красою, надіями і сподіваннями на краще та наближає до нас Світле свято Великодня:





















"Я радію світу,
Де життя буяє.
Я радію квіту,
Який звеселяє.
Я радію сонцю,
Яке теплом сяє...


Я радію пташці,
Що в небо злітає,

Квіточці радію,
Травам і стеблині,
Що зросли буйненько
В лузі, на долині...

Я життю радію,
Що несе надію.


Люблю незбагненну
Величну красу
І у своїм серці
Всім любов несу"





Немає коментарів:

Дописати коментар