середу, 26 серпня 2015 р.

Голосні патріотичні читання «Я – Українець! Я – Патріот!»



25 серпня 2015 року відбулись голосні патріотичні читання «Я – Українець! Я – Патріот!», присвячені Дню Незалежності України (присутні 19 чоловік).












«… Є святині в нашому житті, які не можна ні з чим порівнювати, зіставляти – це Батьківщина, синівська вірність, відданість тій землі, де ти народився і осмислив сам себе, тому народові, який вигодував і зростив тебе.» (В. О. Сухомлинський).
















Такі читання покликані формувати національну свідомість дітей, виховувати почуття патріотизму і гордості за свою Батьківщину, показувати маленьким користувачам красу і велич України, виховувати любов до рідної землі, свого народу.

Коли людина народжується на світ, то разом із життям отримує в спадок найбільше багатство: Батьківщину.




Дітки натхненно читали вірші Тараса Шевченко, Івана Франка, Лесі Українки, Василя Симоненка, Дмитра Білоуса, Олександра Олеся, Миколи Вороного, Дмитра Павличка, Володимира Сосюри, Дмитра Луценка, Вадима Крищенка …




«… Я України син – 
І щиро гордий цим.
Ні, в серці не потух
ЇЇ незборний дух.
У мене є одна
Праотча сторона.
Свічуся од росин,
Бо я Вкраїни син …»
Вадим Крищенко

Відбулися огляди-вшанування куточка пам’яті «Коли Україна – більше за життя!...» (Мужні патріоти Голосієва – воїни АТО).



Дякуємо за мужність Захисникам України!


Немає коментарів:

Дописати коментар